Додатки до уроку
Розробила - Сиротенко Наталя Вікторівна
Додаток до уроку позакласного читання А. Міцкевич "Світязь"
Додатки до уроку "Синкан-урок"
Додаток до уроку РМ.
І не буде переводу українському народу (5 клас). Автор Горбатова Л.Є.
Мета:
• розширити уявлення учнів про козацьку добу в історії рідного народу, закріпити знання про козацькі клейноди та організацію життя на Січі;
• розвивати комунікативну та соціальну компетентності, артистизм та бажання пізнавати нове;
• виховувати повагу до українських козаків – захисників рідної землі, звичаїв та традицій українського народу.
• розширити уявлення учнів про козацьку добу в історії рідного народу, закріпити знання про козацькі клейноди та організацію життя на Січі;
• розвивати комунікативну та соціальну компетентності, артистизм та бажання пізнавати нове;
• виховувати повагу до українських козаків – захисників рідної землі, звичаїв та традицій українського народу.
Якими є моральні норми українського народу. Автор Горбатова Л.Є.
Мета: актуалізувати знання учнів про Україну: її символи, природу, родинні стосунки, культурні надбання, ознайомити школярів з моральними цінностями українців, з’ясувати їх прояв в усній народній творчості;
розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з різними джерелами інформації;
виховувати патріотичні почуття, поважне ставлення до звичаїв та традицій українського народу.
розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з різними джерелами інформації;
виховувати патріотичні почуття, поважне ставлення до звичаїв та традицій українського народу.
Додатки до уроку "Якими є моральні норми українського народу"
Як почуття та емоції впливають на наше життя. Автор Горбатова Л.Є.
Мета: сформувати поняття «почуття» та «емоції», вчити наводити приклади почуттів та емоцій під час аналізу ситуацій, навчити розподіляти почуття та емоції за групами;
розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з різними джерелами інформації;
виховувати культуру почуттів, емоційно врівноважених, чуттєвих людей.
розвивати комунікативну та соціальну компетентності, уміння працювати з різними джерелами інформації;
виховувати культуру почуттів, емоційно врівноважених, чуттєвих людей.